انشالله زود خوب میشه غصه نخور
اره عزیزم خطرناکه
مال منم ظرف یه شب تا صبح از ۱۰ شد ۱۶ بستری شد
خیلی زود میره بالا
ان شاءالله که زودی خوب شه ، خیلی خوبه که بستری کردن از هرلحاظی تجربه شون بیشتر بهتر میتونن مراقبت کنن🩵
اصلا نترس فقط شیر خشک بده چون زردی فقط با ادرار و مدفوع دفع میشه و شیر خشک باعث میشه7بچه تن تن دسشویی کنه
ایشالله زود خوب خوب میشه قشنگم به چیزای بد فکر نکن
پسرمن نزدیک به ۱۹ بودزردیش ماهی قرمز بابام گرفت تو دهنش زردیش ازبین رفت میخواستم بستریش کنم ولی دیگه بابام ماهی گرفت تو دهنش زردیش ازبین رفت ۱ روزه
دستگاه بمونه بهتره سعی کن شیر زیاد بده زود ادار کنه مدفوع کنه شیرخشکم میدی یا فقط شیر خودتو میدی؟اگه شیر خودتو میدی دوساعت به دوساعت بیدارش کن بزار زیر سینت نیم ساعت بمونه بخوره ادار کنه پوشکش سنکینی کنه نگران نباش
من دخترم 17 بود یک بار گوشش رو حجامت کردیم و س روز زیر دستگاه زردی گذاشتیم و خودم چیزای طبع سرد خوردم مخصوصا انار ، و ترنجبین و شیر خشت م دادیم خداروشکر رفع شد زود . بستری نکردم من
اصلا نترس زود خوب میشه
اره زردی خطرناکه باید حتما تحت کنترل باشه
اشکالی نداره ک زود خوب میشه
نگران نباش خیلیا زردی میگیرن
اشکال نداره عزیزم بستری باشه بهتره نگران نباش خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.