مگه این بچتم دختره؟؟
رستا
وای من یادمه همش هوس داشتم تا زایمان همه چی دلم میخواست
رستا🫠🫠
حلما به اسم دخترت میاد
حُسنی هم قشنگه
عزیزم اسمایی ک گذاشتی همشون قشنگن
پناه ک دیگ خیلی قشنگه😍😍 اسم دخترمه عشق میکنم صداش میکنم ...
ولی خب تو چون دفه پیش دوست داشتی رستا بزاری بزار همون رستا نزار ب دلت بمونه اگر برات مهم نیس اسم بچه ها ست باشن
اگر خاسی بزاری ک ست باشه هم حانا بزار
حانا با این ح میگن معنیش قشنگتره تا با این ه
برا توام ک ب حدیث بهتر میاد حدیث و حانا..
بازم نگا دلت کن
همش قشنگه ولی هانا و دلوین بیشتر به دل من نشست ببین بیشتر کدومو دوست داری
من دیارا رو دوس دارم دلوین هم قشنگه
رستا، ابرا، جانان
من میخاستم بذارم جانان چن نفر گفتن جانونی😐😐😐😐 گذاشتم جانا
اسم سلیقه ایه هرکی یچی تو دلش میره از اینا هیچکدوم دل من نرف
هانا و جانان
چون اسم دخترت حدیث هست مهدیس هم بهش میاد
من ک میخوام در اینده اسم دخترمو بزارم نیلای
چه جالب من تا اخر ۴ ماهگی دخترم به شدت بد غذا شدم حتی میوه که خیلی دوست داشتم هم بدم میومد ، کلا یه بار هوس دوغ ابعلی و چیبس کردم ، آوا
اگه میخای ب حدیث بیاد حلما از بقیه بهتره
آوا
دلوین
لنا نیلا
خواهر تو که حامله ای من حامله هم نیستم همش دنبال اینم یه جیزی پیدا کنم بخورم
دلانا و هانا بین اینا
نلا...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.