۲۰ پاسخ

مگه این بچتم دختره؟؟

رستا
وای من یادمه همش هوس داشتم تا زایمان همه چی دلم میخواست

رستا🫠🫠
حلما به اسم دخترت میاد

حُسنی هم قشنگه

عزیزم اسمایی ک گذاشتی همشون قشنگن
پناه ک دیگ خیلی قشنگه😍😍 اسم دخترمه عشق میکنم صداش میکنم ...
ولی خب تو چون دفه پیش دوست داشتی رستا بزاری بزار همون رستا نزار ب دلت بمونه اگر برات مهم نیس اسم بچه ها ست باشن
اگر خاسی بزاری ک ست باشه هم حانا بزار
حانا با این ح میگن معنیش قشنگتره تا با این ه
برا توام ک ب حدیث بهتر میاد حدیث و حانا..
بازم نگا دلت کن

همش قشنگه ولی هانا و دلوین بیشتر به دل من نشست ببین بیشتر کدومو دوست داری

من دیارا رو دوس دارم دلوین هم قشنگه

رستا، ابرا، جانان

من میخاستم بذارم جانان چن نفر گفتن جانونی😐😐😐😐 گذاشتم جانا

اسم سلیقه ایه هرکی یچی تو دلش میره از اینا هیچکدوم دل من نرف

هانا و جانان

چون اسم دخترت حدیث هست مهدیس هم بهش میاد

من ک میخوام در اینده اسم دخترمو بزارم نیلای

چه جالب من تا اخر ۴ ماهگی دخترم به شدت بد غذا شدم حتی میوه که خیلی دوست داشتم هم بدم میومد ، کلا یه بار هوس دوغ ابعلی و چیبس کردم ، آوا

اگه میخای ب حدیث بیاد حلما از بقیه بهتره

آوا
دلوین

لنا نیلا

خواهر تو که حامله ای من حامله هم نیستم همش دنبال اینم یه جیزی پیدا کنم بخورم

دلانا و هانا بین اینا

نلا...

سوال های مرتبط