خانما زردی بچه چیه چجوری میزارن تو دستگاه شبی چقده

۴ پاسخ

لامپ مهتابی بذاری رو سرش زردیش میره

پسر من سه روزش بود، عدد زردیش ۱۳.۹۹ بود دکتر گفت بالای ۱۴ باید بیمارستان بستری بشه ولی زیر ۱۴ خونه هم میتونی دستگاه بگیری. خودش شماره یه خانوم پرستار رو داد خیابون فروغی بود، رفتم دستگاهو گرفتم، دو شب دستگاه موند، زردیش اکی شد.
شبی ۷۵۰ شد هزینه دستگاه

چهارده بود زردیش سه شب گداشتم بد بردم شده بود هفت دیگ الانم داره خیلی کم

میبری. متخصص ببین دستگاه مینداز اگ زیاد باش ک دستگاه بهت مید میاری خونه دوسه روز میزاری داخلش من اوردم بر پسرم. شبی چهارصد

سوال های مرتبط