سرویکس ۳۴ خوبه؟

۵ پاسخ

من انومالی ۳۴بودم دکترم گفت بیشتر استراحت‌ کن

من ۳۲ بودم

بالای ۳۰ خوبه، ولی دقیق هم نمیدونم ۳۴ در چه حده، یعنی نیاز به استراحت داره؟، سنگین نباید بلند کنه؟ اینا رو نمیدونم

منم سرویکسم همینه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته بیستم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان فندوقا🩷🩵 مامان فندوقا🩷🩵 هفته سی‌ام بارداری