۲ پاسخ

من تا دو سه ساعتم دادم😅

روی قوطی ک من دارم نوشته ۱ساعت ...ولی خب هوا گرمه حداقل بزار جای خنک مثلا جلوی کولر

سوال های مرتبط

مامان گیسو و آی سو💕 مامان گیسو و آی سو💕 ۹ ماهگی