سلام خانما بچه ک ب دنیا اومد برای زود افتادن بند نافش چیکارا کنم؟؟؟

۳ پاسخ

ما هیچ کاری نکردیم خودش 3روزه افتاد

عزیزم پوشاک ک میبندی سعی کن رو ناف بچه نباشه بذار هوا بخوره و . خودش میفته از دختر من ۳ روزگی افتاد

هیچی گلم باز نگهش دار پوشک روش نباشه تاخشک بشه.حموم بردنی هم خیلی نگهش ندار سریع حمومش کن بیار بیرون .
کلا بندناف هر بچه یه جور میفته خیلی مراقبت شما تو زود افتادنش نقش نداره .خواهرزاده ها من ۵ روزی افتادن .بچه ها خودم ۱۱روزی .

سوال های مرتبط

مامان باردارم مامان باردارم ۷ ماهگی