بچه ها انبه ضرر که نداره ؟؟

۱۱ پاسخ

نه من میخورم مثلا دو روز یه بار نصفشو
حد تعادل رونگه داری هیچ ضرری نداره

من عاشقشم ولی میتذسم میگن گرمه

اگه دیابت نداری ن

نه من میخورم

خیلی خوبه اتفاقا من حتی زیاده روی کردم خدارشکر چیزی نشده شما اندازه بخور انبه جزمیوه هایی هسته ک خوشگل میکنن. نی نی رو

آره چون
گرونه 🤣🤣🤣🤣

شیر انبه بخور

خاصیت داره واسه بچه
هرچیزی رو به اندازه بخوری ضرری نداره

همه چی اندازش خوبه زیادش ضرر داره در حد هوست بخور

انبه زیادی گرمه

خیلی ضررداره

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی
مامان رضا مامان رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریو💫 مامان آریو💫 ۲ ماهگی
مامان نورا🥲 مامان نورا🥲 ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی