نه من میخورم مثلا دو روز یه بار نصفشو
حد تعادل رونگه داری هیچ ضرری نداره
من عاشقشم ولی میتذسم میگن گرمه
اگه دیابت نداری ن
نه من میخورم
خیلی خوبه اتفاقا من حتی زیاده روی کردم خدارشکر چیزی نشده شما اندازه بخور انبه جزمیوه هایی هسته ک خوشگل میکنن. نی نی رو
آره چون
گرونه 🤣🤣🤣🤣
شیر انبه بخور
خاصیت داره واسه بچه
هرچیزی رو به اندازه بخوری ضرری نداره
همه چی اندازش خوبه زیادش ضرر داره در حد هوست بخور
انبه زیادی گرمه
خیلی ضررداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.