عزیزم شما کدوم بیمارستان بودی ک توی یکی از جوابها برای لوازم میگین همه چی دادن بهتون؟چقد هزینه دادین؟
بابا بخورید خودتونو اذیت نکنید بچه کولیک بگیره میگیره رفلاکس بگیره میگیره . من وقتی باردار بودم میگفتم باید خودمو بکشم حتما پسرم شیره خودمو بخوره . بعد ک دنیا اومد ی کم شیرم اومد بعدش اسیره عمل کیسه صفرا شدم شیرم خشک شد دیگ شیر خشکی شد اولش عذاب وجدان داشتم ولی بعدش ک مطالعه کردم دیدم شیر خشک بد ک نیس هیچ اتفاقا خیلی ام مفیده اولا ک شیر مادر قدیم خوب بود ک همه چی طبیعی بود لبنیات محلی بود الان ک همه چی شده مواد نگه دارنده و کنسانتره. دوما مادر هی باید استرس بگیره ولی الان فلان میوه خوردم مضر نباشه وای حبوبات نفاخ نباشه وای سیر و پیاز نخورم شیرم بو بده بچه نخوره وای بادمجون نخورم شیرم بد مزه بشه . عصبی بشی رو شیر تاثیر میزاره استرسی بشی رو شیر تاثیر میزاره با شوهرو مادرشوهر و خواهرشوهر دعوات بشه رو شیر اثر میزاره . هوش باید شیش دانگ حواست باشه چی میخوری چی نمیخوری چیکار میکنی چیکار نمیکنی ک رو شبرت تاثیر نزاره همه ی اینا ب کناررررر با شیره مادر دیگ نمیتونی بچه رو پیش کسی بزاری ب خریدی بری ب دکتری بری اصلا بری پایه خودت یک ساعت بگردی ذهنت آروم بشه باید سریع برگردی بچه شیر بدی همیشه اسیری والا آدم زهره مارش میشه
شیر خشک راحت هم میتونی بری جایی هم همیشه همراهته همم از همه مهم تر همه ی ویتامین های مهم و مغذی رو داره البته من منکره شیره مادر نمیشم ولی معتقدم الان تو این دوره زمونه ک تغذیه ها افتضاح شده ب نظرم شیر خشک بهتر از شیره مادره
دیگه خوردی دیگه
نوش جونت ، دیگه کاریش نمیشه کرد
منم دلم میخواد😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.