تجربه من اینکه بچت ب چیزی حساسیت داره
حتی ممکنه گندم باشه نشاسته فقط پروتئین گاوی نیست
من ک در اخر از بس اذیت بود بچم شیرخشکی شد
شیرخشک های مخصوص بچهای آلرژی
پسر منم نوزاد بود یهو اینجوری شد شاید یک هفته ده روز یهو جیغ میزد بیقراری داشت خودشو جمع میکرد کبود میشد از درد و گریه ، فهمیدیم شیرخشکش بهش نمیسازه با اینکه مارکش عوض نشده بود یهو بهش نساخت شیرخشک عوض کردیم خوب شد
چقد همون چن روز دکتر بردیم خودم پا ب پاش گریه میکردم ی دکتر گفت انسداد روده داره تشخیصای مسخره😑
همه دارن فقط بعضیا بیشتر کمثل دخترت اذیت میشه
گاز روده دلیل مختلف داره
میتونه یکی از علتهای موقع خوردن شیر هوا زیاد وارد میشه
میتونه حساسیت ب لاکتوز باشه موقع هضمش اذیت میشه .
منم دخترم گریع میکرد شدید سونوگف یکم گازداره واینا من اروغشونمیتونسم بگیرم میگف برهمونه نه خطرناک نیس اصلا
حتما ببر یه دکتر گوارش عالی . اطفال سر درنمیاره زیاد حتما ببرفوق تخصص گوارش کودکان
پسرمنم همینطور بود یه بند جیغ گریه شدید کم اورده بودیم رفلاکس وکولیک شدید و نفخ روده داشت پاهاشو ورزش بده گرم نگهدار شکمشو دورنافشو باروفن ماساژ بده اگه شیرخودتم میدی چیزای نفاخ نخور یه مدت بگذره بهتر میشه
تازگی اینطور شد؟
بزن هوش مصنوعی برات تفسیر میکنه
چند وقتشه بچت؟؟
پیش کدوم دکتر بردی
فک نکنم گاز رودع دراین حد خطری باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.