۴ پاسخ

و همیشه ناخناتون چه شما چه بچه کوتاه باشه که تخم انگل زیر ناخن هست و همتون هر کی باشما زندگی میکنه قرص بخوره دارویی که دکتر میده همتون باید بخورین ببرینش حمام هم خوبه تمیز میشه بچه

دختر من چند بار گرفته توی مدفوعش کرمک میدیدم شکم درد و همش دست به مقعدش میزد میخاروند یا همش دست میزد بردم دکتر دارو داد بعد چند روز خوب شد فقط نظافت رو رعایت کنین دست و صورت شسته بشه همش دست به دهنتون نزنین رو بالشتیا و اگه امکان داره پتوها رو بشورین خونه تر و تمیز باشه که تخمش نباشه نابود بشه

بلا بدور باشه از کجا فهمیدین که انگل داره ،یعنی از دل درد شکایت داشت بردین آزمایش مدفوع درسته؟ بعدش چی میشه که بچه انگل بگیره ،،لاغر هم میشن درسته؟؟

والا من ۴ ماه پیش داشت دارو دادن خوب شد ولی الان باز هی دلش درد میگیره

سوال های مرتبط