خیلی خوبه که به فکر هستی و هرشب مینویسی و اصلاح میکنی
اما بچت فقط دو ساله که اومد زمین داره تجربه میکنه
مگه زندگی پادگانه انقد قانون مداری
بعضی وقتام بزا حرف اون بشه تحقیر نشه بچت خدایی نکرده
بعدم از الان زوده برا تربیت
سه سال به بعد ایشالله
بازم ممنون به اشتراک گذاشتی آدم بیشتر حواسشو جمع میکنه چطور رفتار کنه بعضی مواقع اصلا متوجه رفتارمون نمیشیم همچین یادآوریهایی له نظرم خیلی خوبه ممنون ازتون
بعضی مواقع باید کوتاه بیایم و میتونیم بگیم اا امروز دوس داری پفیلا بخوری؟اونم که تایید میکنه و ما میگیم باشه امروز پفیلا میخوریم و بستنی میمونه برای یه روز دیگه و بهتره روی این مورد پافشاری کنیم که در روز چندتا خوراکی نمیتونیم بخوریم
خب اون لحظه چیکار باید کنیم
میشه لایک کنی گمت نکنم تاپیکاتو بیام بخونم سرفرصت
ای خدا انگار پسر منه داره گریه میکنه انقد ناراحت میشم بچه ها گریه میکنن اوف
واااای من رسما پوره شدم
پاره شدم بااین دوسالگیشون
علیسامیه شدت پرخاشگرشده
داد میزنه
گریه میکنه
میزنه
وسیله پرت میکنه
هیچ کدوم از رفتارای روانشناسی روش جواب نمیده😭😭😭😭
قشنگ هرروز با سردرد میگذره
بعی وقتا بچه ها یه کاری میکنن ادم اینطوری میشه عذاب وجدانش میمونه با مادر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.