۱۱ پاسخ

وییی بخورمش چقدر شبیە خودتونە💖

دختر من برعکسه چیزای کوچیکو نمیتونه بجوعه قورت بده درمیاره میده من میگه اشغال لقمه های بزرگ میدم بهش راحت میجوعه میخوره حتی میوه هم دستش میگیره بخوره کوچیک میکنه نمیتونه بخوره همش میگم گازبزرگ بزن مامان

من😐😐

پسر من
۳ سال و نیمشه 🤦‍♀️

من🙋‍♀️

قربون اون چشات عزیزم😘
چقد من تو رو دوس دارم 😊 ماشاءالله

مننننننن

دختر من...

من .اگه یکم زیاد باشه میریزه بیرون .حتی نباید راجع به لقمه اش حرف بزنی .مثلا بگی مامان داری میخوری غذاتو میریزه بیرون

خب تواین سن باید کوچیک بدی دیگ

من...

سوال های مرتبط