۸ پاسخ

دختر منم داره
همش میگم تا کی باید رژیم باشم
تنوع غذایی خیلییی کم شده
صبونه نمیدونم چی بخورم
شام که بدتر

فقط لبنیات نمیتونی بخوری دیگه
اونم اگه دوست داری محصولات گوسفندی بخور یکم بو داره ولی نفعشم بیشتره
فقط از جای مطمئن باید بخری

بچه منم داره یه دکتر که همه چی رو قطع کرد ولی یه دکتری گفت ازهمه بدتر لبنیات گاوی هست. لبنیات گاوی اصلا نخور. بقیه چیزا رو خودت تست کن بخور اگه اذیت نشد یعنی میتونی بخوری اگه اذیت شد نخور. ولی لبنیات گاوی اصلا نخور

شیر خشک بده تمام

واقعا سخته این رژیم و به مادر اسیب میزنه به نظرم حتما باید بچه رو شیرخشکی کنی

اون از حاملگیم که فشارو قند خون داشتم هیچی نمی‌خوردم این از الان منم هیچی نمیخورم حسرت بدل موندم از این چیزای مسخره ای هم که میخورم حالم بهم میخوره رسماً دارم افسردگی میگیرم

بچه منم داره متاسفانه.خودم دارم از بین میرم

من سر این رژیم مسخره یبوست شدم شقاق پیدا کردم بعدشم مجبور شدم دارو مصرف کنم و اون داروها باعث بیرون روی دخترمم شده بود .برای همین شیر خودمو قطع کردم و شیرخشکی شد.

سوال های مرتبط