۴ پاسخ

قند داره خوب نیست

من ندادم تا حالا

من یکی دوبار دادم

ژله حستسیت زا،یه کم بده بعد چند ساعت اگر دور دهن و بدنش کهیر نزد در حد دو قاشق میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی