۵ پاسخ

من از همون ۲۰روزگی به بعد گاهی اوقات ک دلدرد بیقرارشمیکرد بهش یذره تو شیشه میدادم عالی بود براش آرام میشد

من از دکتر پرسیدم گفت میتونی بعضی وقتا ک خیلی اذیته بدی ولی عادت نشه و همیشه بخوای بدی

هرکس یک چیزی میگه والا یکی میگه ندین معدش خراب میشع نمی‌دونم تا ۶ ماه جز شیر نباید. چیزی بخورن
یکی میده
من دادم روز اول عادت کرده بود یبوستشم کرد دیگ ندادم

اره من هر روز میدم

جالبه ک مقالات جدید گفتن نبات کمش برای نوزاد تسکینه و نشکلی نیست😐 ولی من نمیدم😐

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا ۱۷ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🌱 مامان توت فرنگی🍓🌱 ۲ ماهگی