من از همون ۲۰روزگی به بعد گاهی اوقات ک دلدرد بیقرارشمیکرد بهش یذره تو شیشه میدادم عالی بود براش آرام میشد
من از دکتر پرسیدم گفت میتونی بعضی وقتا ک خیلی اذیته بدی ولی عادت نشه و همیشه بخوای بدی
هرکس یک چیزی میگه والا یکی میگه ندین معدش خراب میشع نمیدونم تا ۶ ماه جز شیر نباید. چیزی بخورن
یکی میده
من دادم روز اول عادت کرده بود یبوستشم کرد دیگ ندادم
اره من هر روز میدم
جالبه ک مقالات جدید گفتن نبات کمش برای نوزاد تسکینه و نشکلی نیست😐 ولی من نمیدم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.