کوچیکه سرش میره داخل پسرم نمیخوره بزرگش عالیه استفاده میکنم
عالیه منم برای بهداد دارم استفاده میکنم
عالیه
عالیه من دارم استفاده میکنم.
من از اورتودنسی استغادع میکتم عالی از اینم دارم ولی بد هست
خوبهه
وگرنه بدک نیست دوروزه دارم
من سرش فرو میره ببین تو هم اینجوره
خوبه منم همینو استفاده میکنم
خوبه،فقط از سر شیشش شیر خیلی میاد
اره ولی دهتر من این مدلش نخورد
یه مدل دیگ از بی بی لند وخورد
خیلی خوووبه
من همینو داشتم الانم بزرگترشو گرفتم راضی ام
بزرگشو دارم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.