دوستان بچه هاتونو از چندماهگی جدا کردین؟

۹ پاسخ

عزیزم منک زایمان نکردم نمیدونن ولی از تجربه دوستان استفاده کن کیفیت خواب شما هم مهمه ک در طول روز انرژی داشته باشی

نظرم اینه از ۱۸ ماهگی یا دوسالگی جدا بخوابه زوده الان

من دخترم ۲ سالشه اونور باباش میخوابه من غصه میخورم.جدا چجوری کنم.

اصولش اینه از دو سالگی جدا بشه

دختر ۷ سالشه هنوزم پیش ما میخوابه یه دو سالیم میشه که وسط منو باباش میخوابه ،اشتباه مارو نکنین از ۶ ماهگی جدا کنید

بااینکه تختش جداست ولی کنار تخت خودمه میخوام کم کم ببرمش تواتاق خودش خیلی سخته

سخته 😭

هنوز جدا نکردم و فعلا هم نظر ندارم جدا کنم

خیلی تصمیم مهمو بزرگیه ولی فعلا سردرگمم🥲

سوال های مرتبط