عزیزم منک زایمان نکردم نمیدونن ولی از تجربه دوستان استفاده کن کیفیت خواب شما هم مهمه ک در طول روز انرژی داشته باشی
نظرم اینه از ۱۸ ماهگی یا دوسالگی جدا بخوابه زوده الان
من دخترم ۲ سالشه اونور باباش میخوابه من غصه میخورم.جدا چجوری کنم.
اصولش اینه از دو سالگی جدا بشه
دختر ۷ سالشه هنوزم پیش ما میخوابه یه دو سالیم میشه که وسط منو باباش میخوابه ،اشتباه مارو نکنین از ۶ ماهگی جدا کنید
بااینکه تختش جداست ولی کنار تخت خودمه میخوام کم کم ببرمش تواتاق خودش خیلی سخته
سخته 😭
هنوز جدا نکردم و فعلا هم نظر ندارم جدا کنم
خیلی تصمیم مهمو بزرگیه ولی فعلا سردرگمم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.