با بخیه ختنه کردیم، روز اول هر چهار ساعت استامینوفن و بستن پاها که نتونه زیاد تکون بخوره (این سخت ترین قیمتش بود😭)
بعد افتادن پانسمان که برای ما چند ساعت بعد افتاد چرب کردن با پماد تتراساکلین و بعد که بخیه ها افتاد تا یک ماه چرب کردن با پماد آد
هردکتری دستورالعمل خودش رو داره
ما که دکترمون اخر بیخیالی
روز اول هرچهارساعت دوبرابر وزن استامینفون،دکتربه پسرم شربت سفالکسینم داده بود،پماد آ د هم داده بود بعداینکه حلقه اش افتاد زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.