مامانا مراقبت های بعد ختنه بهم میگید؟؟

۳ پاسخ

با بخیه ختنه کردیم، روز اول هر چهار ساعت استامینوفن و بستن پاها که نتونه زیاد تکون بخوره (این سخت ترین قیمتش بود😭)
بعد افتادن پانسمان که برای ما چند ساعت بعد افتاد چرب کردن با پماد تتراساکلین و بعد که بخیه ها افتاد تا یک ماه چرب کردن با پماد آد

هردکتری دستورالعمل خودش رو داره
ما که دکترمون اخر بیخیالی

روز اول هرچهارساعت دوبرابر وزن استامینفون،دکتربه پسرم شربت سفالکسینم داده بود،پماد آ د هم داده بود بعداینکه حلقه اش افتاد زدم

سوال های مرتبط