سلام خانوما
تو۳۷هفته کامل زایمان کنم بچه کامله؟

۹ پاسخ

بله کامل من ۳۷ و ۱ زایمان کردم

بله کامله

بله کامله

دکتر به من گفتن ۳۸ و ۲ به بعد

سلام عزیزم خوبی منم مشکل زایمان زودرس دارم استراحت مطلقم دکترم گفت هفته 36 ک رد کردی دیگ میتونی بچه رو بیاری کامل نیاز ب دستگاه هم نداره خودت اذیت نکن الان داخل شرایط امنی

میگن کامله
اما هرچی بیشتر تو شکم مادر بمونه رشد بهتری داره تا بیرون
این هفته های آخر آنتی بادی از طریق جفت از مادر به جنین منتقل میشه که خیلی خوب و مهمه ،باعث میشه وقتی بدنیا اومد بدنش در برابر میکروب و باکتری و عفونت و ‌ویروس مقاوم باشه
دیدی بچه هایی که زود بدنیا میان معمولا عفونت میگیرن؟ چون آنتی بادی نگرفتن از مادر طفلکیا

بله کامله من ۳۶هفته و سه روز زایمان کردم بچم خداروشکر کامل بود

اره کامله

سلام اره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان نورزندگیم💙 مامان نورزندگیم💙 ۱۴ ماهگی
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا_امیرحسین مامان لیانا_امیرحسین ۴ ماهگی