۴ پاسخ

دختر من ۴۰ روزشه جغجغه کنارش تکون دادم یه بار نگاه کرد ولی دیگه واکنش نداد. وقتی یکبار فهمیده دیگه اوکیه.

وقتی تست شنوایی سالم بود چرا استرس میگیری عزیزم هنوز ۵۰ روزشه قشنگم من یادمه دخترامو صدا میزدم خودمو میکشتم یه واکنش نشون نمی‌داد

نه پسر منم اینقدر ازونطرف باباش صداش میزنه اکر دلش بخواد برمیگردونه سرشو‌
نگران نباشچ

وقتی تست شنوایی اوکی بود یعنی مشکلی نیست
هر بچه ای تکاملش با بچه دیگه فرق داره..وقتی مقایسه میکنی استرس خودت رو هم زیاد میکنی

سوال های مرتبط