۳ پاسخ

تاپنج ماهگی کولیک هست ببرش دکتر دارو بده کمتراذیت میشه

وای دقیقا همینه ، ی جیغ و گریه های وحشتناکی میکنه ی دوستعتی دیگه نصف جون میشم که نفسش نره خدایی نکرده

وقتی دلش درد میکنه زیاد باد معده میده بیرون زیاد عاروغ میزنه خیلی بیقراری میکنه
میگن تا ۴ یا ۵ ماهگی کولیک میمونه ولی خب ماه به ماه کمتر میشه اذیتشون

سوال های مرتبط