تاپنج ماهگی کولیک هست ببرش دکتر دارو بده کمتراذیت میشه
وای دقیقا همینه ، ی جیغ و گریه های وحشتناکی میکنه ی دوستعتی دیگه نصف جون میشم که نفسش نره خدایی نکرده
وقتی دلش درد میکنه زیاد باد معده میده بیرون زیاد عاروغ میزنه خیلی بیقراری میکنه
میگن تا ۴ یا ۵ ماهگی کولیک میمونه ولی خب ماه به ماه کمتر میشه اذیتشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.