۸ پاسخ

منم دارم

عع رفتی سونو داپلر من هنوز نرفتم میخام دیرتر برم

من قبل بارداری داشتم بعد بارداری دکتر گفت چیزی نیست یا با بچه میوفته یا خودش دفع میشه حتی دارو هم نداد

منم سر بارداری اول داشتم خودش رفع میشه چیزی نیس.

ببین این اولین سونو منه از همون اول تشریف داشته 😂

تصویر

من بازم دارمش وامونده رو😐😐

الان دوقلو ها داخل رحمن؟ خوبن؟

منم تو بارداری اولم کیست پنج سانتی داشتم دفع شد خودش

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری