مال منم همینطوریه گلم ولی هر چی بگذره بهتر میشه ب نظرم الان مال من خیلی بهتر از اوایله. بعدم اینا یادگاری فسقلامونه فدای سرشون زیاد سخت نگیر طبیعت بدن همه همینه دیگ 🥲❤️
وای نگو منمممم....با کلی ترک
برای من شکم بندفایده نداره هرروزمیبندم همونه 😞
منم 😐😐😐😐
شکم بند ببندید جمع میشه کم کم . ب حال اول نمیرسه ولی خییییلی بهتر از الان میشه
منم اینجوریم
مرتب با روغن زیتون یا کنجد ماساژ بده با شکم بند ببند بعد سه ماه از زایمان گذشت ورزش های شکمی انجام بده درست میشه
ترک پوستی،افتادگی شکم،شکم بزرگ،شل شدن سینه
منم.
منم😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.