۵ پاسخ

لباس زیادیش خوب نیس پول حروم کردنه . بعدم اول خودت بعد بچه. اون از تو یاد میگیره . بده براش طلا کم کم

منم مثل توام ولی جلو خودمو میگیرم زیادیش الکیه چون زود کوچیک میشه

منم همش دوست دارم لباس و اسباب بازی بخرم براش 😁
ولی برای خودم زورم میاد یه تومن خرج کنم

عزیزم بچت درحال رشد هست زیاد لباسم خریدنم اسرافه...ب اندازه

واااای من فکر کردم فقط خودم اینطوریم

سوال های مرتبط