لباس زیادیش خوب نیس پول حروم کردنه . بعدم اول خودت بعد بچه. اون از تو یاد میگیره . بده براش طلا کم کم
منم مثل توام ولی جلو خودمو میگیرم زیادیش الکیه چون زود کوچیک میشه
منم همش دوست دارم لباس و اسباب بازی بخرم براش 😁
ولی برای خودم زورم میاد یه تومن خرج کنم
عزیزم بچت درحال رشد هست زیاد لباسم خریدنم اسرافه...ب اندازه
واااای من فکر کردم فقط خودم اینطوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.