۳ پاسخ

من کیدیلو ۶۵۲۰ اگر اشتباه نکنم خریدم خیلی راحت و خوبه و راحت باز و بسته میشه منتها چرخای جلوش یکم بزرگن

مگه بچه تو این سن تو کالسکه میشینه؟

من مدل مسافرتی دارم فکر کنم k12 باشه.راضی هستم.البته من نزدیک یه سال قبل خریدم.

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه❤


🐣 مامان قلب خونه❤ 🐣 ۲ سالگی