۹ پاسخ

سیدمحسن موسوی

من۱ماه عمل کردم پیش مجید وفایی راد

پیش بهنورد عمل کرده بود دوستم قشنگ نیس خوشم نیومد

من شبیری عملکردم

دیدم توی فامیل پیشه شبیری نمیدونم اگه اشتباه نکنم عمل کرده بودن خیلی خوب شده بود

جنابی عمل کردم خوب بود ولی خیلی طبیعی کارکرد

اگ شرایطش داری برو مشهد عمل کن دکتر ناهید کاراش عالیه

من روزی طلب

من که عمل نکردم ولی دختر خالم عمل کرد والا هیچ تغییری نکرد

سوال های مرتبط