۱۴ پاسخ

منم 🤣

منم همینم سیر نمیشم باید کیک کلوچه باشه

منم همینجور

خیلیا اینجورین

تنها نیستی من بعد نهار میگم حتما. تخمه ای چیپسی شیریتی کوفتی بخورم اه سرهمینم کلی وزن اضافه میکنم

اسهال نمیشی 😂 اگه من بعد غذا چیز شیرین بخورم بعدش💨💨💨🤕🤕😂

یکی از همکارام مث شماست

شوورر منم

منم حتما بعد از غذاخوردن بایدیه چیزی بخورم

نه منم همینم
بعد ناهار و شام
مخصوصا یه غذاهای خاصی هستن مثلا استنبلی،ماکارانی،اصن بعد اینا نخورم میمیرم😂
میدونی من چندسال پیش نوجوون که بودم فشارم همیشه پایین بود دکتر میگفت از سردی غذاست همیشه بعد غذات خرما بخور
اصلا دیگه خانوادگی عادت کردیم همیشه خرما هست سر سفره بعد غذا میخوریم

وای پس تنها نیستممممم

شوهر منم ی مدت همین بود شبا بعد شام حتما باید شیزینی چیزی میخورد خداروشکر از سرش افتاد

منم همینم

خودمم همینم تنها نیستی😂😂😂

سوال های مرتبط