۵ پاسخ

من ب وزن ایده آل رسیدم صدقه سر شیطنتا دخترم ولی دلم میخاد فرم بگیره بدنم مثلا یذره شکم دارم یذره بازو اینا بره تو

قشنگم اینو منی دارم بهت میگم که رشتم تربیت بدنیه
با دستگاه اگه کار کنی درسته خیلی سریع چربی سوزی داره اما به همون اندازه هم برمیگرده
بهترین ورزش برای چربی سوزی هوازیه یا اگه شرایط داری استخر

ایروبیک هم خوبه ولی بعدش پوستت شل میشه میوفته خوبیه فیتنس اینه ک با دمبل کار میکنی شل نمیشی

چربی سوزی خیلی بالایی داره من الان ۳ هفتس میرم ۵تا کم کردم

از من که خیلی ورزشهارو‌رفتم ، به نظرم‌ورزش هوازی برو مث ایروبیک زومبا اینا. ولی مربیت باید خوب باشه من خودم بعد زایمان فقط با ایروبیک کم کردم. باز علاقت هم مهمه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی وسلنا مامان امیرعلی وسلنا ۱ سالگی