۲ پاسخ

اولا که تو الان انچنان نیاز به لاغر کردن نداری. هنوز دز دسته اضافه وزن هم‌قرار نمیگیری.
ولی به نظرم بهترین رژیم که به بدن هم‌کمترین فشار‌ رو میاره اینه
حذف قند مصنوعی
کم کردن کربوهیدرات
بالاتر بردن پروتئین.
به چشم‌دیدم که شوهرم با همین روش توی یک سال ۳۰کیلو کم‌کرد

عکس پسرته؟

سوال های مرتبط