ببخشید ولی ب.ش.ا.ش به بقیه… بقیه کجان تو سختی هامون؟؟؟ هرکی هم هرچی گفت بگو شیر داشتم یک عالمم داشتم دلم نخواست بدم بدن خودمه بچه خودمه تصمیمش هم با خودمه… والا… مردم کجان تو مشکلات و سختی ها،؟؟ فقط زر میزنن
سلام عزیزم
منم دقیقا مثه شما بودم
تو خانواده ما کسی به بچهش شیر خشک نمیده
من تنها کسیم که اصلا شیرم نیومد و دخترم کاملا شیرخشکی شد
تازه من اوایل جنگ زایمان کردم
از بس سر و صدا و ترس و استرس بهم وارد شد ،به خاطره این شیرم نیومد
حتما حکمتی داره که اینجوری شده
من بعد از سه ماه هنوز بهم میگن که تلاش کن شیرت میاد
من چندین قرص و دارو امتحان کردم هر غذایی که بهم گفتند بخور که شیرت میاد امتحان کردم ولی نشد
اشتباه نکن بهترین کارو کردی
شیرخشکای الان از شیر مادر کامل ترن
من اشتباه کردم از اول ندادم
چندوقت بچه م گشنه موند
من شیرم خوب بود بدک نبود ولی خودم خاستم ندم سر بچه اولم خیلی لاغر و بدریخت شدم شیر دادم اینو گفتم شیر خشکی کنم هر کی میپرسه میگم خودم شیر خشکی کردم نخاستم لاغر بشم
منم خیلی غمم گینه
ولی خب خیلیا هستن اطرافمون ک شیر خشکی بودن
اتفاقا هم باهوشن هم سالم
انقد منو همه نصیحت کردن ولی گفتم شیرم کمه سیر نمیشه
شیرخشکی شد بچم
بقیه میان سر منمزر میزنن
چیکار کنیم ما ک نمیخواستیم
حرف بقیه به یه ورت بگیر
من که شیرم خوب بود میریخت اما ندادم حرف بقیه هم مهم نیس بقیه میگن میدادی گفتم صلاح دونستم ندم من این روزا اینقدر تشنج اعصاب دارم شیرم همش شیر جوش لزومی نمیبینم بچم بخاطر حرف بقیه مریض کنم تو هم اگر خاصی بدی بگو صلاح دونستم
هممون این دوره گذروندیم برات مهم نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.