۱۵ پاسخ

انشاالله بله

نه خواب بچم اونموقع

بله.

اگه اذیت نکنه میبرمش حتما
ذوق چنین روزی رو داشتم من 🫠🥹

مشهد خیلی مراسمش خوبه
داخل رواقه و خنک
من اگه انشاءالله قسمت شه برم از اولش نمیرم
چون بچه خسته میشه
مثلا یک ساعتشو میرم

نه
هم گرمه هم شلوغ بچه اذیت میشه

آره..

اینجا شب مراسم گذاشتن ،من نمیبرم

نه من نمیبرم دخترم ۳ ماهشه(نه اینکه خوشم نیادا..نه اصلا..هرکی بالاخره یه اعتقادی داره منم تا پارسال با شوهرم میرفتم روضه و هئیت) ولی هم هوا گرمه هم خیلی شلوغ میشه اونجا بچم اذیت میشه شلوغی رو دوس نداره کلافه میشه..ایشالله هرکی که میره حاجت روا بشه🙏🏻

هر کس اعتقادی داره

بله 😍

چی هس؟

بلههه🥹🥹

کل گهواره همینه

نهههه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان ߊ߬یܣߊ‌ܔ🦕 مامان ߊ߬یܣߊ‌ܔ🦕 ۵ ماهگی
مامان 💙حامی 💙 مامان 💙حامی 💙 ۱ سالگی