خانما انبه برای پسرم بدم خوبه

۴ پاسخ

دکتر به من گف همه چی بده

نه نده من پسرم حساسیت کرد دکتر دعوام کرد که چرا نزاشتی دوسالش بشه بدی

آره خوبه عالیه بده بهش

نه من میدم

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی
مامان آقا آرین  ❤️ مامان آقا آرین ❤️ ۱ سالگی
مامان هلو انجیری مامان هلو انجیری ۱۱ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان اَرَس🌊 مامان اَرَس🌊 ۱ سالگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان رُهام مامان رُهام ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان پسرم🧸💚 مامان پسرم🧸💚 ۱ سالگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۷ ماهگی
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 ۷ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۶ ماهگی