۴ پاسخ

آره هم سیترزین میشه خورد هم شربت دیفن

سیتیریزین ۱۰ مشگلی نداره من حساسیت دارم میخورم

سلام متاسفانه نه من سه روز انقد بد مریض شدم چیزی نتونستم بخورم دکتر گف فقط استامبنوفن ساده کلا سه تا میتونی بخوری

بخور بابونه بده

سوال های مرتبط