خانما شکم شما هم بعد غذا خوردن خیلی سفت میشه🥲🥴

۹ پاسخ

سلام اره عزیزم خیلی بد میشه ولی من ۳۰ بعد از غذا چای نبات میخورم

اره خیلی بده

عزیزم رفتی سونو نی نی هات دختر پسر بودن یا همون دوتا دختر؟؟؟

یا اینکه عرق نعنا با اب بخور وسعی کن اب زیاد بخوری من که این کار هارو انجام میدم بهتر میشه

منم ..هم سفت میشه هم خفه میشم انگار حس خفگی بم دس میده

آخ آره به حدی که نمیتونم بشینم

اره سفت میشه مثل سنگ😁

من اصلا نمیدونم معده م کجا رفته

من تازگی معده درد اومده سراغم

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی