خانوماآزمایش قندو۲۹هفتگیم میشه دادمن هنوزنرفتم..

۵ پاسخ

آزمایش تحمل گلوکز منظورته؟چرا انقدر دیر؟ برو از دکترت بپرس

معمولا تا ۲۸ هفته هس پودر ولی میتونی قند ناشتا و دوساعته بدی بهترم هس من خودم دوساعته دکترم نوشت

به احتمال زیاد بشه

اصلش از ۲۴ تا ۲۸ هفتس ولی فکز کنم انجام بدی باز بهتره

من آخرای بیست وهشت رفتم میگیرن ازت

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۱ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد