آزمایش تحمل گلوکز منظورته؟چرا انقدر دیر؟ برو از دکترت بپرس
معمولا تا ۲۸ هفته هس پودر ولی میتونی قند ناشتا و دوساعته بدی بهترم هس من خودم دوساعته دکترم نوشت
به احتمال زیاد بشه
اصلش از ۲۴ تا ۲۸ هفتس ولی فکز کنم انجام بدی باز بهتره
من آخرای بیست وهشت رفتم میگیرن ازت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.