سیب زمینی آبپز خوردم زیادم خوردم نذری بود الان نفخ اذیتم میکنه

۴ پاسخ

چای نبات با عرق نعنا بخور

برو یه جا خلوت قشنگ نفختو خالی 😂 راحت میشی

چای نبات بخور

منو فقط یا عرق نعنا با ابجوش درست میکنه یا یدونه دارچین میندازم تو ابجوش میخورم

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی