۵ پاسخ

اون تپه عه باید بره یه سقف دهان
اون منحی تو رفته روی زبون

همینطوری

تیزیش باید به سمت سقف دهن نوزاد باشه

تیزی پایین باشه پسر من نگرفت از همین معمولی ها میگیره

اون قسمت صافش باید بیوفته رو زبون

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی