۱۳ پاسخ

کاش برا منم یکی از این تاریخا بشه
تولد خودم ۱۴تیره😁

عزیزم هر زمانی ک بچه رسیده باشه اون مهمه
برا ریه و ..

۴/۴ بهتره

ده روز فرقشونه دکترت اجازه میده ؟ کدوم به تاریخ واقعی نزدیک تره همون رو انتخاب کن

فکر کنم زود باشه نهایت ۲۱تیر بدن تاریخ زایمان هفته های مارو

وااا مگه تاریخ انتخابی و سلیقه ایه !! شما ۳۵ هفته باردارین چطوری میخواین ۴ ام زایمان کنین 😒
به این چیزا توجه نکنین به فکر رشد کامل ریه و بدن جنین باشین

مثلا تاریخ رند بچه بدنیا بیاد چه تاثیری داره در آیندش🤔 بنظر منک بچه باید بوقت بدنیا بیاد

منم تولدم ۱۱ تیره ولی فک نکنم یکی بشیم

دکترت کیه خواهر

چن هفته ای الان؟

برا سن حاملگی شما ۱۴ خوبه
منم احتمالا ۱۴ام

۴/۴ بهتره اما ی درصد فک کنم بره دستگاه ریسک نمیکنم

3/۴/۵

۱۴ام بهتره
بچه وزن بیشتری میگیره

سوال های مرتبط