۲ پاسخ

بستگی به بدنت داره من تقریباً یه هفته درد داشتم ولی یهو می‌گرفت ول می‌کردکه شد۴سانت.از۴تا۱۰دوساعتطول کشید.دردت خونه بکشی بعدبری اذیت نمیشی اونجا البته اگه طبیعی هستی و میتونی تحمل کنی

من از دوشنبه این دردو دارم ولی دهانه رحمم باز نشده

سوال های مرتبط