انومالی دوم براچی هست ..
چند هفته باید بریم ؟؟

۱۲ پاسخ

شما چون دو قلوداریبین ۲۴ تا ۲۶ هفته باید بری بررسی کنن برو ک خیالت راحت باشه

سلام دوستان انومالی دوم یا همون غربالگری سوم برای بیست و چهار هفته هست بستگی به دکترتون داره براتون بنویسه یانه,بعد اون هم سونو رشد سی هفته هست،

بین 24 تا 26 هفته می‌نويسن معمولا

ولا نمیدونم

برای من 24 هفته سونو نوشته نمیدونم مرحله دومشه یا چیز دیگه

گفت بهم

من رفتم دکتر گف قبض بگیر بیا انومالی دوم‌ گفتم اخه همچی‌خوب بود گف کسایی ک بارداری پر خطر هستی ما کلا واسه اینکه شک نمونه باز انجام میدم‌همینف

انومالی دوم ۲۶هفته واسه من نوشت .

بعضی دکترا میگن

باید ۱۸ هفته میرفتی الان دیگه دیره

ما ک نرفتیم😐یدونه انتی بود
یدونه هم آنومالی دیگه بعد اون نگفته دکتر

این جور چیزی خو نداریم

سوال های مرتبط

مامان هیراد🥺✨ مامان هیراد🥺✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری