عه من میخورم خودم داخل چای می ریزم
من تازه چای زعفران گلاب خودم دکترم گفت درحدکم مشکلی نداره
سه ماهه اول میگن مراعات باید کرد. بعدش مشکلی نیست. هر چیزی تعادلش موردی نداره
والا من تقریبا هر روز میخورم
نه بابا من هرروز تو شیر میریزم میخورم
من نخوردم
منکه شنیدم زیاد خوب نی حالا یدونه اوکی
من شیش تا استکان چای دارچین تو حرم خوردم همیشه خم تو چایی های خودم دارچین میریزم فکر نمیکردم بخواد مشکلی باشه
نخور ضرر داره
خخخخ نبابا بخور
نه بابا من چندبار خوردم
گفت باعث سقط میشه
من زیاد خوردم چیزی نشده
سلام دکتر به من گفت اصلا نخور
والا من دوسه بار خوردم تاحالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.