یه ساعت پیش ترشحاتم یکمی قهوه ای بود خیلی کمرنگ بود
بنظرتون از چیه؟؟؟

۲ پاسخ

حرکات بچه رو حس میکنم.زنگ زدم ماما همراهم گفت استراحت کنم جای نگرانی نیست.گفت این لکه های قهوه ای به دهانه رحم چسبیده گاهی اوقات با ترشحات خارج می‌شود

زایمان یا رابط نداشتی یا کار سنگین نکردی

سوال های مرتبط