فعالیت زیاد
هی دنبال بچه باشی خود به خود آب میشی
۶۷ وزن ارزوهای منه باور کن😂
من الان ۷۰ ام
بنظرم کسی که ۶۷ باشه.یه اندام خوب داره و هر لباسی بهش میاد👌و خوب تو تن میشینه.
مخصوصا اگر سایز اندام ها میزون و متناسب باشه
اخ افرین منم 😂😂😂 ولی حس رژیم ندارم
منننن
من اول قند مصنوعی رو حذف کردم
بعد هرروز فست هستم
از ۶۸ اومدم ۶۳
فست صبح ساعت ۱۱ ۱۲ که تخم مرغ میخورید بقیه وعده ها چه ساعتی و چی میخورید؟
من با اسپارتینا از ۹۲ رسیدم ۷۵ ولی دیگه امپول نزدم و تغییری هم در وزنم نشده گفتم فست بگیرم شاید کم شدم
منم رو ۵۳ موندم وامونده.
منم ۲ ماه فست شروع کردم از ۹۱ کیلو رسیدم ۸۱۳۰۰ رسیدم یک هفته وزنم هیچ تغییری نکرده 😔
فقط فستینگ جوابه
خوبی که.
من ۷۶م ۱سال و۳ماهه همینم
روبیکا پیام بذارید 09393684770
منم رو۵۶ بودم شدم ۵۵😐بابا لامصب من میخوام بشم ۶۵😭😭😭
باید شوک بدی ب بدنت
منم همش استپم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.