خانوما دخترم شدید اسهاله چه شربتی بهش بدم

۷ پاسخ

شربت لوپرامید یا کپسول یوموگی

سویق سنجد و برنج

پودر کیدی لاکت و شربت نئو زینک

لوپرامید عالیه

نعنا یا پونه بجوشون خنک ک شد نصف استکان بده نخورد با قطره چکون بده چندتا. پودرسنجد تو حریره بادام چوب‌شور موز هویج خام سیب درختی خوبه براش. غذا هم کباب سینه مرغ فقط یکم نمک بزن سیب‌زمینی آبپز کته ماش. کته شوید و هویج. نئوزینک هر دوازده ساعت پنج سیسی . پدی لاکت هر دوازده ساعت نیم سیسی. حواست ب ادرارش باشه اگه خیلی کمه یا ادرار نداشت ببر سرم بزنه .دخترم از کم آبی بستری شد.

تصویر

عزیز برو از عطاری شربت موز بگیر تا ۳روز بهش اصلا قطع نکن بهش بده خوب میشه

تصویر

پودر کیدی لاکت خوبه

سوال های مرتبط

مامان Ryan مامان Ryan ۲ سالگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز هفته سی‌وسوم بارداری