۹ پاسخ

کیفیت بالا قیمت عمده ♥️🐻
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

دکترت کیه عزیزم؟
من تا گفتم درد دارم بهم شیاف داد

بیشتر استراحت کن دراز بکش تا این دوران بگذره🫠💗

عزیزم منم زیاد وایسم زیر شکم و کمرم درد میگیره سعی میکنم بیشتر ب پهلوی چپ دراز بکشم و استراحت کنم

عزیزم اگ مداوم نباشه ک طبیعیه بچه داره رشد میکنه معمولا اونایی ک بچه اولشونو بیشتر حس میکنن و دردشو دارن

برو دکتر عزیزم اگه شدیده

به دکتر بگو عزیزم

به دکترت گفتی؟

دکترت شیاف نداده؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری