خانوما اگه نوزادی حالت جویدن داشته باشه علتش چیه

۶ پاسخ

پسرمنم انگار آدامس دهنشه

پستونکم به هر ترفندی بود بهش دادم دیگه زیر دوساعت اگه بشه شیر نمیدم ولع مکیدنشو با پستونک اروم میکنم

بچه من اینطوری بود رفلاکس شدید دارع

حتما حتما بعد از شیردهی باد گلوشو بگیر حداقل ۲۰ دقیقه

شاید رفلاکس داره عزیزم

برای من رفلاکس بود

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری