پسرمنم انگار آدامس دهنشه
پستونکم به هر ترفندی بود بهش دادم دیگه زیر دوساعت اگه بشه شیر نمیدم ولع مکیدنشو با پستونک اروم میکنم
بچه من اینطوری بود رفلاکس شدید دارع
حتما حتما بعد از شیردهی باد گلوشو بگیر حداقل ۲۰ دقیقه
شاید رفلاکس داره عزیزم
برای من رفلاکس بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.