خانما من خیلی غذا میخورم این طبیعیه تو هفته من؟؟ اضافه وزن نگیرم🤦🏻‍♀️

۷ پاسخ

منم هفته های تو اشتهام بهتر شده بود ولی تازگیا بازم کمتر شده،هیچوقت درحدی ک سیر بشم نمیخورم چون شکمو پهلوهام اذیت میکنه،درحدی میخورم ک گرسنه نمونم🤦🏻‍♀️

منم فقط میخورم به خاطر مولتی ویتامیناس

خیلی زیاد که طبیعی نیست
افزایش اشتها طبیعیه اما کنترلش کن گلم
چون اضافه وزن خطرناکه
چیزی بخور ک جنین وزن بگیره خودت کمتر
هفته ای ۳۰۰ گرم اضافه کن

منم تا دو سه هفته پیش کم غذا بودم الان دو سه هفته اس خیلی اشتهام زیاد شده 🤦🏻‍♀️

منم هر ۱ ساعت میخورم

از اول تا الان چقد افزایش وزن داشتی؟

دیگه بیشتر از من فکر نکنم اضافه وزن بگیری

سوال های مرتبط