منم هفته های تو اشتهام بهتر شده بود ولی تازگیا بازم کمتر شده،هیچوقت درحدی ک سیر بشم نمیخورم چون شکمو پهلوهام اذیت میکنه،درحدی میخورم ک گرسنه نمونم🤦🏻♀️
منم فقط میخورم به خاطر مولتی ویتامیناس
خیلی زیاد که طبیعی نیست
افزایش اشتها طبیعیه اما کنترلش کن گلم
چون اضافه وزن خطرناکه
چیزی بخور ک جنین وزن بگیره خودت کمتر
هفته ای ۳۰۰ گرم اضافه کن
منم تا دو سه هفته پیش کم غذا بودم الان دو سه هفته اس خیلی اشتهام زیاد شده 🤦🏻♀️
منم هر ۱ ساعت میخورم
از اول تا الان چقد افزایش وزن داشتی؟
دیگه بیشتر از من فکر نکنم اضافه وزن بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.