۱۶ پاسخ

شدیدا افتضاح شدن
ناااااازک و داغون
کاش مدل قدیمی تعداد بالا میگرفتم
اصلا راضی نیستم از این جدیده
خیلی بده

جدیدا زود شل و آویزون میشن

ماي بي بي شورتي عاليه

خیلیییی خیلیی افتضاحن نه کیفیت داره نه چسب درست حسابی داره قدیمیا بهتر بودن
شورتی بهتره

عادیا آره ولی شورتی فوق العادس

کلا فقط شورتی خوبه
بقیشون مزخرفن

منظورت اوناییکه نوارش آبیه ؟
خیلی بهترشده که من سایز ۵ میبندم جذبش بیشتره بندای بغلش کشیه رد نمیندازه تن بچه ، شل و آویزون نمیشه مثل قبلیا

اره جدیدا خیلی نازک شده قدرت جذبش اومده پایین

راستی من از سایز ۲تا الان کلا مای بی بی شورتی میگرفتم خیلی راضی بودم

منکه از چندماه پیش کلی خریدم نگه داشتم تا وقتی پسرم پوشک میشد ازشون استفاده کردم بعدم که پسرمو از پوشک گرفتم دیگه نخریدم نمیدونم چجوریه ولی به زودی برای دومی باید بخرم😬

اتفاقا جدیدا بهتر از قبلیه نازکه ولی جذبش خوبه

ب نظر من خیلیییی بهتر شدن

کانل دار مای بیبی جنسش خیلی بهتر از معمولیش

اره منم اصلا خوشم نمیاد ازشون قدیمیا خیلی بهتر بود

اره نسبت به قبل حس میکنم نازک تر شدن

منی ک واسه جفت بچه هام مای بیبی بستم راضیم والا چطوره مگه

سوال های مرتبط

مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان نیاراد مامان نیاراد ۱ سالگی
مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی