۲ پاسخ

خیلی درد داره من گشنم میشه ولی غذا میبینم به زوررر میتونم بخورم اونم در حد شیش هفت لقمه وای خداروشکر بالا نمیارم حالت تهوع دارم فقط ولی وعده هام و زیاد کردم و کم میخورم که معده و حالت تهوع اذیتم نکنه بعضی وقتم برا حالت تهوع ابلیمو نمک خیلی خیلی کم میخورم

من دارم نمیدونم ربط داره یانه

سوال های مرتبط

مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری