خیلی درد داره من گشنم میشه ولی غذا میبینم به زوررر میتونم بخورم اونم در حد شیش هفت لقمه وای خداروشکر بالا نمیارم حالت تهوع دارم فقط ولی وعده هام و زیاد کردم و کم میخورم که معده و حالت تهوع اذیتم نکنه بعضی وقتم برا حالت تهوع ابلیمو نمک خیلی خیلی کم میخورم
من دارم نمیدونم ربط داره یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.