سلام خانما به نظرتون چیکار کنم پسرم پستونک بگیره

۵ پاسخ

من ارتودنسی خریدم نگرفت گفتم شاید بزرگه یکی دیگه خریدم از همون بازم نگرفت این مدلی خریدم خورد

تصویر

الان زوده بعد از بیست روزگی بهش بده

اگه نخواد بگیره چسبم بزنی نمیگیره

آ+د یا آب نبات یا اگر شیر خشک میخوره از اون بزن سر پستونک

حالا مگه واجبه؟ بعضی بچه ها پستونک دوست ندارن

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی
مامان نورا♥ مامان نورا♥ ۴ ماهگی
مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۱۱ ماهگی